11 Şubat 2014 Salı

Mint Yeşili Kolye

Merhaba, bu ara kolyelere takmış durumdayım. Aslında eskiden beri severim bu aksesuarları hatta takı yaptığım dönemde kendim de tasarlıyordum. İşte bu takı yapma işi biraz hortladı içimde.



Kırklareli'nin çarşamba pazarının giysi bölümü, hani şu"sosyete pazarı" dedikleri cinsten yani, İstanbul pazarlarını hiç de aratmıyor. Boncuk zincir falan da bulunabiliyor, kumaş da... Benim de aldığım iri zincirlerin ucuna ekli ama benim boşa çıkarttığım kısacık orta irilikte bir zincirim vardı. Bunu napabilirim ki derken Pinterest'te gördüğüm bir kolye ampüllerimi yaktı resmen. Hemen işe koyuldum. Kullanmadığım bir kolyemin zincirine orta irilikte artık zinciri ekledim. İstediğim renk bir oje ile iri zinciri boyadım. Ben ojeyi 2 kat sürdüm renk belli olsun diye. Ve sonuç ortada. Beğenilerinizi yorumlarınızda görmek isterim, sevgiler...

İhtiyacınız olan biraz zincir ve bir oje


Pinterest'teki ilham veren kolye
Benim el emeği göz nurum kolyem
Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder