27 Ağustos 2014 Çarşamba

Uzun Bir Aradan Sonra

Uzun bir aradan sonra yine buradayım. Neler mi yaptım bu sürede? Yüksek lisans tezimi bitirdim, sundum ve mezun oldum. Kısa bir tatil yaptım. Sol ayağımı kırdım.



Üniversiteden mezun olduktan bir sene sonra okulu çok özlediğimi fark edip yüksek lisans öğrenimine başlamıştım. 4 seneye kadar uzayan bu macera tüm zorluklara rağmen çok şükür bu sene sonlandı. Okulu bırakmayı düşünmüyorum. O da beni bırakmıyor galiba ve macera doktora ile devam edecek...


Tez sunumu ve düzeltmeleri arası kısa bir Antalya tatili yaptık eşimle. Genelde Lara'daydık ama günübirlik Olympos'a da gittik. Ben de ilk defa gitmiş oldum. Kumsalı çakıllıydı ve denizde de kayalar vardı. Sanırım bir caretta caretta olmadığım için ben kum olan sahilleri daha çok seviyorum. Yine de temiz ve soğuk denizi ile Olympos güzeldi.






Tatil dönüşü tezimin düzeltme verilen kısımlarını bitirmek için üniversitenin kütüphanesine gittim. Eve dönerken yürümeyi planlamıştım ama planımda düşmek yoktu tabii! Çok kötü bir düşüş ile "lateral manerol" kırığı sahibi olmuşum. Sol ayağımın dizden aşağı kısmı 1,5 ay alçıda kalacak. Bugün 16. gün ve ben sıkıntıdan tüm kaçırdığım dizileri hatim ediyorum. Umarım bir an önce sağlığıma kavuşurum. Bu arada koltuk değmekleri ile yürümek ne kadar zormuş. Sağlık kaybedilmeden anlaşılmıyor gerçekten de. Ben de dahil olmak üzere tüm hastalara acil şifalar dilerim...

Sevgiler... Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder