30 Mayıs 2014 Cuma

28

26 Mayıs doğum gününmdü. Ben yaşını saklayan kadınlardan olmadım hiç. Zaten hiç bir şeyim gizli saklı değildir ki yaşım olsun. Yaş 28, yolun yarısına doğru az kaldı :)



Ama mühim olan o yılları nasıl değerlendirdiğimiz değil midir? Yüzümüzden oluşan çizgilerin neleri ifade ettikleri? Gözlerimin etrafındaki morluklar eskiden beri vardı zaten. Artık çizgiler de belirmeye başladı. Kaşımın ortasında da iki çizgi var hep çatmaktan. Yüksek lisans tez yazımı beni çok yordu. Bu yaz artık bu işin bitmesi için elimden gelen her şeyi yapıyorum. Bundan sonra biraz daha kendime zaman ayırmak istiyorum. Eşim bana dikiş makinesi almış doğum günüm için. Dikişe oldum olası meraklıyımdır ayrıca eski bir terzi çırağıyımdır. Bakalım çıraklıktan ustalığa geçebilecek miyim? Balkon bahçem mayıs ayıyla beraber daha bir renklendi. Lilyumum bana doğum günü günü sürprizi yaptı. Hayat güzel tüm olumsuzluklara rağmen...






Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder