22 Şubat 2013 Cuma

Çiçekli tırnaklar



Bana zor gelen bir şeydi tırnak sanatı. Zaten küçücük alanlar olan tırnaklara küçük şeyler çizmek...
Biraz da çılgınca buluyordum, itiraf etmeliyim. Yine can sıkıntısı blogları dolaşırken buraya rastladım. Sırf tırnak sanatına yoğunlaşmış bir blog. Hemen birini denemek istedim. Tırnak cilam baz renk için uygundu ve zaten çıkarmam gerekiyordu. Kötü olursa en fazla silerim diye düşündüm. Basit çiçek desenini denemek istedim. Diğer desenler için blogda aletler kullanmışlar. Ancak ben bu çiçek desenini sadece ojenin fırçasıyla yaptım. Fırçanın üzerindeki fazla ojeyi temizleyip, işe konsatre olursan aletsiz de yapabiliyorsun. Oje sürmeyi çok sevdiğimden renk seçeneğim fazla, evde olanları kullandım. Aslında biraz yaratıcılık ve el becerisiyle şahane tırnaklar yaratabilirsiniz. Tohumlarım henüz filizlenmedi ama ben tırnaklarıma çiçek açtırdım. :)




Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder